Reklamation /returvarer

Nogle gange er varen ikke som forventet, eller man har måske modtaget et gave, der ikke er lige i øjet. Vi tilbyder derfor 30 dages fortrydelsesret gældende fra den dato varen blev modtaget fra GLS. Ønsker du at fortryde bedes du udfylde nedenstående formular, så vi bedst muligt kan behandle din henvendelse.

På registreringsformularen bedes du i notatfeltet angive om du ønske at ombytte varen til noget anden eller ønsker pengene retur.

Hvis pengene ønskes retur tilbagefører vi til den konto, der blev brugt til købet. Ønsker du pengene overført til en anden konto, bedes du i notatfeltet angive til hvilken konto. Oplys gerne både bank, reg.nr. og konto.

Du vil herefter modtage en mail med et sagsnummer, som du skal vedlægge returforsendelsen. Husk at ansvaret for pakken vil være dit indtil vi har modtaget den. Det er derfor en god idé at gemme kvittering og evt. forsikre pakken. Bemærk, at du selv skal betale for returforsendelsen ved fortrydelse.

Er der tale om en REKLAMATION skal vi allerførst bede dig sende billede af fejlen på vores mail kundeservice@pathos-home.dk, så vi kan vurdere fejlen og eventuelt tage en dialog med producenten.
  •  
  •